Çok erken doğmamış,aydaşlarıds çoğu erken doğuyor, yalan olmasın yüzde onu vakitli doğuyor bebeklerin öyle bi şey olması lazım. Dolayısı ile kıyas her ne kadar yanlış olsada şartlar eşit. Prematürelerde iş değişiyor. Bu hesaplara çok takılmayın derim her bebek bir olsa işler çok kolay olurdu