kubusss Kızlare 10 gün önce normal doğum yaptım 5 gündür de owlinin korsesini kullanıyorum hiç çıkarmadan. Sadece uyurken gevsetiyorum. Siz nasıl kullanıyorsunuz doğru kullanımı nasıl acaba bunun?