SevgiliOglum 1koalaannesi oioi ürünleri güzel vakumlu altı hareket etmiyor önlüğü kaşığı Su bardağı falanda var ❤️
Flamingom 1koalaannesi oioi tabak en basından beri kullanıyorum tek tabagım kasem. Bir sürü çatal kasığım var en sevdiklerim ikea mycey skip hop . İkea catal myceyinde kasığı cok iyi 1 yastan sonra kendi kullanmak istedi döke saca yiyoruz.17 aylığız bu arada.
nikimikedi7 1koalaannesi Oioi’nin tabağı iyi ama her mama sandalyesini vakumlamıyor, bir de büyük çocuklar bir şekilde çıkarıyor. Oğlum sayesinde vakumlu kullanamadık bir türlü. Çatal kaşık olarak mycey’in metal çatal kaşığı çok iyi.
SevgiliOglum 1koalaannesi babayjem paslanmaz çelik çatal kaşık canım diğer ucu plastiklerle yenmiyor yani çatala gelmiyor kaşıkla oluyorda en iyisi bu
1koalaannesi MihraKus Giraysmom20 nikimikedi7 SevgiliOglum Flamingom Msglm teşekkürler yorumlarınız için oioi tabak kase sipariş veriyorum ♥️ Çatal kaşıkta skip hop denemeye karar verdim♥️
Giraysmom20 1koalaannesi oioiyi tek geçerim inanılmaz güzel vakumluyor ben bile çektiğimde çıkartamıyorum tabağı yerinden, çatal kalık olarakta Çelik çatal kaşık almanızı öneririm artık büyümüş yemek diğerlerine batmıyor maalesef
MihraKus Kızım 14 aylık oioi vakumlu bölmeli olan tabağını kullannıyorum aşırı memnunum hem kullanımı kolay hem temizlemesi hem vakumu iyi pahalı ama parası gerçekten hak ediyor yani ve içeriğide temiz tabağın
Flamingom 1koalaannesi evet green clean baby ile yıkadım ona ragmen soyuldu. Güzel tombul ama hevesim kaçtı sırf o yüzden skip hop tabak almadım. Takım olsun diye alacaktım. Oioi devam tabakta ayrıca yeni renkleri gelmiş. Bir de re play tabak catal var alıp onları deneyeceğim makineye de giriyormuş ithal bir ürün yine