Balkupum2505 8 ay 15 günlük oğlum var. Arada bir böyle irkiliyo hani insan üşürde irkilir ya o sekilde. Dikkatimi çekti endişelendim. Varmi basina böyle bisey gelen.. her uyuyup uyandiginda üstünü degistiriyorum terliyo acaba üşüdüğü içinmi yapiyo anlamadim 🙄
biryavuzkusu Balkupum2505 benim oğlum da bir aralar yapıyordu ama sonradan kendiliğinden geçti. Bence dönemsel bir alışkanlık
GokturkAlp Balkupum2505 Evet çişini yaparken ürperiyor gibi oluyorlar. Ben hem oğlumda hemde yeğenim ali de yaşadım, gördüm. Kız bebeklerde aynı durum var mı bilmiyorum.
Reyhannn51 Balkupum2505 benim kızımda da oluyodu çiş yaparken yada usuyunce titreme gibi irkiliyo anlık titriyordu nöroloji doktoruna götürdün uzun sürmüyorsa bişey olmaz önemli değil ama uzun sürüyorsa epilepsi olabilir dedi ama bizimki kısa anlık oluyordu egg çektirdik çok şükür temiz ciktu ve şimdi kendiliğinden geçti insallh sizinkide önemli bişey değildir geçmiş olsun
ShrBakar Balkupum2505 benim oğlumda yapıyor 12.5 aylık şuan arada bir hala yapiyor, çiş yapıyor dediler bana
Kavinsmom Titreme gibiyse ne mana geçen pazar pusetten alırken yaptı böyle on sn falan. Korkuttu beni öyle bi şey mi 6 aylık olacak.
Avrupaligelin Bende böyle bir post açmıştım aynısı oluyordu şimdi azaldı ama arada yapıyor geçiyor yanı üzülmeyin
Balkupum2505 Reyhannn51 çok şükur uzun sürmüyo anlık üşüyünce yaparız ya hani öyle.. cok sagolun cevabiniz icin
Kavinsmom Balkupum2505 iyi oldu bu postu gördüğüm, titreme sonrası her şey yolunda gittiği için takılmamaya çalıştım ama ne mana bir şeydi anlamadım.
Reyhannn51 Balkupum2505 doktor söyledi zaten bu anlık irkilme her insanda olur zamanla geçer gecmezsede önemli bişey değil dedi bize
Balkupum2505 Kavinsmom günde 2 3 kez yapiyo yarın altini acıp basinda beklicem bakalim çiş yaparkenmi yapiyo 😀 o kadar taktim yani