19 aylık oğlumu 2 hafta önce emzik biraktirdik kendi kendine beşiğinde uyuyan çocuk uyumuyor çok sık uyanıyor ne yapacağımı bilemiyorum ayakta salliyoruz yok hemen dalmiyor uyusada uyanıyor özellikle gece sık uyanmasına çözüm bulamadım su veriyoruz uyku arkadaşı var başka çözüm ne olabilir yanıma da alışmaya hazır ama abisiyle aynı odada uyuyor düzen oluşturduk çoktan 🤦