Ferhunde Kızlar günaydın.... kızlar oğlum gece uyurken çok üstünü açıyor ben örtüyorum o açıyor tulum aldım terletti başka ne yapabilirim üstünü açmaması için
Yasedem Ferhunde benim kızımda öyle hatta bir dönem örtünce uyanıyorfu o kadar fenaydı ben içine bir takım daha fazla giydirmekte buldum çözümü yorganı hele hiç sevmiyor battaniye veriyorum bende bir takım fazla giydirme dışında
-erCansu- Ferhunde tulumun icini ince giydir kuzu.. yani ben yataginin kenarlarina sıkıştırıyorumm iyicee yorganini imkani yok acamiyo 😂😂😂
Kubra41 Ferhunde tulumun içine inçe giydir canım bizimki de öyle ben tulumun içine uzun kollu bir zıbın bir de alt giydiriyorum hava biraz daha soğuk olduğunda arttırıyorum kıyafet sayısını
AlyaBaby Ferhunde benım kızımda 4.5 aylık hıc ustunu örtmem sevmiyo zaten evde sıcak oyle rahat rahat yatıyor 🤭 zaten bişey örtmeyı sevmiyorum birden yüzlerine cekebiliyorlar
-erCansu- Ferhunde evet once dalana kadar ustu acikk pispisliyorm snra ortup skustryom uyaninca sinirleniyi 😂
Milabus Ferhunde Uyku tulumlarının tog değerleri var eğer oda sıcaklığını o dereceye uygun ayarlarsanız terlemez mesela 2.5 togluk bir uyku tulumu 18-20 derece bir odada sadece zıbinla giydirilmeli ben öyle yapıyorum hiç terlemiyorda üşümüyorda 😊
AlyaBaby Ferhunde evet mesela uyuyor en incesınden müslin örtü örteyım diyorum ayaklarına değdiği an uyuanıyor komıkler
Ferhunde Deletedmom324 hiç Bilmiyorum ev normal değerlerde ne soğuk ne sıcak ama tulumun toğ değerini bilmiyorum
Glyykt Ferhunde bnm oglum üç yaşında bebekliginden beli böyle tulumba giymiyo hiç bi çare bulamıyorum üstündeki kıyafetlerle yatiriyorum üşümesin diye
Zeyyy Ferhunde tulumun içine tek zıbın giydir terlerse yada az daha önce tulum al başka yolu yok ben beşiğe bağladım battaniyeyi napti yaptı gece altına almayı başarıyo bağlı şeyi bende tulumda çare buldum
Ebeoz Ferhunde başka türlü örttürmüyor maalesef. Diğer bir çözüm de büyük bir tulum giydirmek. Ben yatağın içine battaniye seriyorum yatırdıktan sonra zarf gibi katlıyorum 😂
Zeyyy Ferhunde altina ince giydir yada ince tulum al kız 😄🤭 başka türlü olmuyo çünkü nasıl tulum benim mı e bebekten dışı pamuk içi elyaf çok kalın değil terletmiyo