Kızlar 13 ay 10 günlük oğlum var maşallah kelime sayısı ayına göre iyi dediklerimizi de anlıyor artık komutları yerine getiriyor tabi cani isterse robot değil sonuçta her dediğimizi yapsın 😅 asıl mesele iştahsızlık😏 4 gündür hiçbişe yediremiyorum bide ağzından çıkarmayı öğrendi artık direk tukuruyor sanki 4 günde zayıfladı gözümde.istahsiz bebekler icin her tarifi denedim 3 4 tadimdan başka yok kan tahlili vermeyi düşünüyorum gözleri de solgun bakıyor gibi benmi evham yapıyorum bilmiyorum 😏 sizde durumlar nasıl?