Hanımlar iyi akşamlar size bişey danışmak istiyorum. 2 yaşında bi oğlum var. Evlenmeden önce de adet düzensizliği yaşayan birisiydim. Bu doğumdan sonra da değişmedi sürekli gecikmeler yaşıyodum. Ama bu sefer 2 aya yaklaştı adet olmamam ve 2 3 hafta önce kahverengi akıntı geldi benim adet başlangıcım da böyle oluyodu ben yine adet olucam sandım ama gelmedi. Ondan 10 gün sonra test yaptım negatif çıktı. Sizge gebe olma ihtimalim yüzde kaç ya da başka bi rahatsızlığım olabilir mi içim içim yiyo hiç iyi değilim perşembe gününe de randevu aldık bakalım hayırlısı