Kızlar selaaaamm,
Bebeğim 3 ay 15 günlük saçlarım berbat durumda. Önceden çok çok bakimliydim ama şimdi maalesef hiçbir şey kalmadı çok bakımsız dolanıyorum bu durum beni rahatsız ediyor bende 27 yaş bakımına girmeye karar verdim 😅😅 şimdi sizce saçlarımı boyamalı miyim yada boyatan var mı? Bu arada sadece anne sütüyle bebegimi besliyorum