Aleyna_ bir kanser vakfinda çalıştım tabi ki hastalık her hastada farkli seyrediyor cok fazla türü çesidi olan çok parametreli bir hastalik ama, icinizi rahatlatacaksa cok az hasarla ya da hasarsız atlatan çocuk hastam cok oldu, tümör alındıktan sonra sıvı birikmesi yani hidrosefali ihtimali fazla ve doktorunuz sizi bilgilendirecektir mutlaka şant denen bir apkilatorle sıvının boşaltımı saglanacaktır bundan sonraki süreçte. Patoloji raporu cikmadi anladigim kadariyla umarim kötü huylu degildir, merak ettiginiz bir sey olursa bilgim dahilinde cevaplarim ama en dogru yonlendirmeyi zaten doktorunuz yapacaktır