Sevdakuzey Anneler istanbulda yaşayipta bebeğiyle otobüse binebiliyor musunuz hastaneye gitmek icin internette araştırdım ama net birşey bulamadim yardımcı olursanız taksiye o kadar para vermek istemiyorum
CAGATAY Sevdakuzey arkadaşım telefonla biryeri aramış ismini unuttum ama bebekle otobüse binmek yasakmış kesinlikle
Morpuantiye Sevdakuzey Bende aynı durumdan muzdaribim tanıdığım bir iki kişi çocuklarıyla binmiş ama hepsi alıyo mu bilmiyorum.Burda bekliyim bende.
BalarisiYusra Sevdakuzey böyle bi post daha açılmıştı geçenlerde herkes ben biniyorum yazmıştı ablamda binmişti bi bebeği bide 3 yaşında oğluyla bende minibüse binmiştim
Deletedmom62626 Sevdakuzey yasaklanmış canım pandemiden dolayı millet uçuracak cocuklarini herhalde hayatı zehir ettiler herkese en cokta yavrularımıza
Sevdakuzey CAGATAY yahu anlamıyorum belki benim arabam yok belki taksiye verecek param yok bu kadar düşüncesiz olamazlar bem taksiye 30-40 tl sadece gidişe vermek zorunda mıyım bizim icin bi çare üretmeleri lazim
Mom022 Sevdakuzey 6 gün önce metroya binemedik kızımla mecbur taksiye binmiştim. Otobüsler de aynı galiba bu hes kodu muhabbetinden sanırım.