KYigitf Kizlar kasim ayinda covid gecrdim ama sonrasinda ara ara bir halsizlik yorgunluk sizdede oluyormu ?
iki-bal-kiz-annesi KYigitf evet bende gecırdım 1 ay oldu sankı üstümden kamyon geçmiş gıbı ve tat koku %50 tam gelmedi :(
KeremTalha_4153 KYigitf evet bizde kasımda geçirdik çok çabuk yoruluyorum. Resmen evin işi bile fazla geliyor bana.
basaktpe12 KYigitf benim gözlerimde ağrı kızarma oluyordu o agrı kaldı bende gözlerimi sağa sola çeviremiyorum bazı semptomlar kalıyor
KYigitf iki-bal-kiz-annesi tat koku bende hic gitmedi sukur onlarda sikintim yok ama desoginiz gibi surekli kamyon gecmis gibi hissediyorum kendimi halsiz yorgun