Uzymom bizim cumartesi başladık mamaya , pekmez denedim aynı . Sadece 60 Cc oda çok çok aç olursa zorla bitiriyordu. Kaşıkla da denedim ağlayarak içti. Doktorum söyle bisi önerdi . Neocate junior diye bi mama var . 1 yaş sonrası kullanılıyor . Gene alerjik bebek maması . Onların vanilyalı ve çilekli formatları var . Yaptıgım mamanın icine çay kaşığı ucuyla azıcık ondan ekleyerek denememi söyledi . İşe yaradı daha iyi içiyor . Yavaş yavaş alışacak insallah . Ekleme yapınca diğer mamanın kötü kokusu da kayboluyor . Öneririm cnm denemek istersen . Vanilya şurubu konusu çok muallakta katkılı hatta bazılarının icinde alkol Bile olabiliyor . Mama ekleyerek tatlandırmak çok daha iyi . Bebeğim 3 aylık bu arada