Prenses_annesi22 Eftlyaa o bişey degıl cnm bızım kızın bıldıgın dışlerı bellu oluyor gıbı damakları sıs görsen dıslerı var sanırsın 😁 şmdi alttan ıkı dişi bellı oluyor ucu ama dha patlamadı beklıyoruz 1-2 aya belkı patlar 3ay 10 gunluk genux 🙈
Araseymen Eftlyaa kök yerleri kendini belli etmiş ama patlamasına daha ay ve aylar vardır yani diş eti şişiyor patlayacağı zaman su toplamış gibi bi şişlik oluyor.bebeğinizin damağında gördüğünüz kök çok huzursuzluk vermez 🌸
vilnius Eftlyaa dişin geç patlaması bir gelişim geriliği değil ki. Ne zaman patlarsa patlasın çok önemli yok cnm. Bizim 1 yaşında patladı
Eftlyaa Nil28 canım valla sürekli elleri ağzında ağlıyor durmuyor acaba çıkacak mı diye anlamadım yoksa acelesi yok biraz geç çıkması daha iyi 😊