Ackdnz hemen hemen bizim gibi ilerliyorsunuz.1 yaşa kadar 10 kilo olması gerekiyor diyordu doktorların çoğu,kafama takıyordum.1 yaşında 8,800 falandı.şuan 18 aylık 10.50 kilo.sürekli gittiğim doktorum doğum kilosuna kıyasla gayet iyi olduğunu söylüyor o yüzden kafa yormuyorum.Gayet sağlıklı Allaha şükürler olsun,göbeğinde bir kat yağ az olsun önemli değil.