Kızlarr bebeğim anne sütü emiyor iki memeyi de uzun uzun emmesine rağmen doymuyor.Sütüm mü yok desem manuel makineyle 50 cc çıkıyor.Göğüslerim hep yumuşak sadece bebeğim uzun süre emmediğinde sertleşiyor.Kontrole gittiğimizde de hiç kilo almamıştı mecbur mamaya başladık .Sütüm mü yok , bebeğime mi yaramıyor ,doyurucu değil mi bir fikri olan var mı ?