Ezgalprsln 1 aylık olduğumuzda bende aynı şeyi yaşadım ve çok korkmuştum ama sütün geliyor merak etme beslenmene dikkat etmiyorsan bu sıra dikkat et ona. Bebek büyüdüğü için daha güçlü emiyor ve eskisi gibi şiş kalmıyor tamamını boşaltıyor. Kuru dut tavsıye ederım ara öğün olarak tüketmenin faydası çok ama en önemlisi doğum sonrası vitaminlere devam etmen