Arkadaşlar başlıkolarak altı ay yazdım ama bebeğim 5 ay 20 günlük daha önce hiç ıkınma gibi bi durumu olmadı gaz sancısı da çekmedik ama 3 gündür sürekli ıkınıyor ve ishal kakası da yeşil bugün doktora götürdüm gayet iyi dedi kaka tahlili de yaptık hiç bir sorun yoktu sizde hiç bu ayda böyle bir sıkıntı oldu mu