Boniboncuk Hanımlar kızımın pişiği 11 gündür geçmiyor doktora götürdük travazol hamazinc ve fucikort üç tane krem verdi üçünü karıştırıp sürmemi söyledi öyle de yaptım ama bir türlü geçmiyor sizin fikriniz veya tecrübeniz Var mı yardım edin lütfen
Arifeeee Boniboncuk Bende bir ara çok uğraştım. 6-7 tane krem kullandım.careyi kantaron yağında buldum