goksukus merhaba ben şuan deneme amaçlı kullanıyorum. 4 numarası diğer bezlere göre küçük geldi oğluma biraz bu yüzden sıkıyor ve kızarttı baya çabucak kullanıp bitirmeye çalışıyorum ama genel olarak iyi bir bez Molfix ile kiyasladigimda Molfix daha iyi geldi ve ona geçeceğim 5 ay 3 günlüğuz doğduğundan beri prima kullandık hep ama çok pahallandi