Merhaba Anneler . Kızım 14 aylık 2 aydır maşallah gayet güzel yürüyor. Benim ona güzel rahat yumuşak ve hafif bir spor ayakkabı almam gerekiyor artık . Ama böyle fileli yazlık olanlardan değilde hani yazında kışında giyebileceği tarzda . Vicco baktım ama kızımın ayak üstü etki biraz tombilik . Bu tarz ayaklara sahip olan anneler nasıl ayakkabı tercih ediyorsunuz ? Pandemi sebebiyle internetten alacağın büyük ihtimalle ama işte tereddüt ediyorum modellere baksam da üst kısmı sıkarsa sıkıntı işte . Adidas veya nike gibi markalara ayağı hemen büyüyeceğinden o kadar para vermek istemiyorum. 150 ye kadar limit koydum kendimce . Fikirlerinize talibim 🥰🥰🥰