Momkids 9.aydaki kızamık aşısı ek bir asidir. Asi takviminde bulunmaz. Aslında kızamık aşısı 1 yaşı da yapılır..Geçen yıllarda vakalar artınca 9.aya ilave asi koymuşlar. Bazıları yaptırıyor bazıları yaptırmıyor. Hatta bazı sağlık ocakları cagirmiyor bile. Bizimki söyledi ama ben yaptırmadım. Asi karsiti değilim o zaman o mantıklı geldi. 11 aylık oğlum 1 ay sonra olacağız bizde.