Tutaste-10 Baldantatli tam bedenini mi aldınız. Ya ben bu gün bi tane aldım 2.8 tog 6-9 ay ama kızım 4. Aylık içine düştü yarın değiştircem ve 1.7 3-6 ay olanı alcam
Gulay-58 Tutaste-10 22-23 derece de 1.7 tog icine sadece sifir kollu zibin giydiriyorum onla bile ensesi terliyo ter bezi koyuyorum arada sabahta kalkar kalkmaz zibini degistiriyorum terliyse hemen esofmanlari giydiriyoeu ama asiri memnunum ustunu hic ortmez
Baldantatli Tutaste-10 ben her bedenini aldim disari cikarkende giydiryorum 1.5 yaşında brnim ki montlari pek olmuyor bi r yerleri aciliyor diye tulum giydiryorum iyi oluyo
Liyaninannesii Kullanıyorum çok memnunum yılbaşı temalı olanlarından aldık içine kısa kolluyla 21-22-23 derecelerde baya iyi kullanılıyor baya büyük almıştım iyikide öyle yapmıştım hiç sıkmadan boş bol mis gibi kullanıyoruz
Arifeeee Tutaste-10 23 derece civri 2.5 tog giydiriyorum. İçinde sadece askılı zıbın oluyor. Ayaklarında da çorap olmuyor