Kavinsmom Daha fazla olması lazım ben dadı desteği alıyorum 3 yaş olunca kreş desteği olursa başvuracağım
Kavinsmom Linamommg özel sektörde çallışan anneye benim aldığım, bir çok prosedür var ve şehir kısıtlaması var, İstanbul İzmir Ankara olması lazım. Ama özel şartları vardır benimki gibi sizinkininde SGK sayfasından net bir şey görebilirsiniz
Kavinsmom Anita evet evet çünkü destek Avrupa birliği fonundan geliyor. Dolayısı ile Euro olarak yatıyor.
Anita idil_nisa pilot illermiş canim birde ayrılmış veya kocasi ölen kişiler diye duydum oyle yazıyor ama bilemedim tam olarak