Saksak çok hafif ve esnek bir ayakkabı. Giymesi kolay. Ben 19 numara aldım. Oğlum bir yaşına 4 gün kala yürümeye başladı. Şuan 12,5 aylık. Tam oluyor ayakkabı. Bir numara büyüğünü de alacağım. Bebeğinizin ayağını ölçüp cm ile o şekilde almanızı tavsiye ederim. Bir de büyük asla almayın Çünkü yürüyemezler. İlk adım ayakkabısının bebeğin ayağına uygun olması gerekiyor .