Hanımlar bebegim mamasını istemiyomu niye boyle yapıyo bilemedim biz bebelac ar mama kullanıyoruz normalde cok guzel yer ama bu gunlerde yerken diliyle itekliyo bagırıyo midesini bulandırıyo nede acaba sevmemeyemi basladı bu durumu yasan varmı napsam mama mı degistirsem