Ediseymenatay evet bazı bebekler hiç sevmiyor. Ben 1 aydan itibaren yatırmaya başladım. Kartları oyuncakları o şekilde gösterdim, ama bilmiyorum belki de şanslıydım yüzüstü durmayı seviyordu. Ama çok erken harekete başladı böyle olunca. 4 aylıkken odayı dönerek tamamlıyordu 😒 erken hareketlendiği için de kilo alımı yavaşladı mesela. Hala zayıf bir çocuk