Yigitmoms 40ı çıktıktan sonra her gün yerdeydik. Yüz üstü dursun alışsın diye hep egzersiz yaptık. Yüz üstü durmayı sevmiyordu çünkü. 2.5aylıkken memlekete gittik. Annem sırt desteği yapıp yuvarlamaya başladı. 5 gün sonra bir baktık dönüyor. İlk başlarda çok zordu. Döndüğü zaman geri dönemediği için çok ağladı, öyle kalmak istemedi. Kolunu çıkarmada zorlanıyordu falan. Annem hiç elletmedi alışsın diye. Biz de onunla yerde takıldık. Bütün gün yerde sürünüyordum. 🤷♀️ Sonra kaldırıp sırt üstü koymak yerine onun döneceği şekilde destek vererek onu döndürdük. Yapa yapa öğrendi. 3.5aylık olduğunda komple dönüyordu.