Duygue bizimde aynı canim valla nasil bırakacaklar hic bilmiyorum 🤷♀️ kundak yapınca kalın giydiremiyorum terliyor cok. Ince giydiriyorum üşürmü diyorum Valla hep ikilemde kalıyorum. Ustu zıbın altına tayt giydirip kundakliyorum. Artık dalıyor deli gibi uyuyor açıyorum kundağı nasilsa uyanmaz diyorum ama daha o dakika elleriyle gözlerini ovusturuyor , ayaklarini yukari asagi yapiyor, yan donmeye çalışıyor derken uyanıyor. Nasıl yapacagiz valla hiç fikrim yok 🤗💐