Fatma69 9 cu ayda aşı yaptırdınız mı bize 1 yaşında Olunca gelin demişti hemşiremiz yaptırmak gerekiyor mu illaki
Arifeeee Fatma69 Kızamık aşısı var 9. Ayda ama.ek bir aşı. Takvimde yok..kızamık vakaları artınca 9.aya bir tane daha koymuşlar.nornalde 1 yaş aşısı.
eymenkerem Fatma69 bana söylediler ama yaptirmadim çünkü bu ay bexero.yapildi ayni anda olmuyormuş o yüzden 1 yas ta yapılacak
pln_48 Bizi de çağırdılar kızamık aşısı yaptırdık. 1 yaşında tekrar aşı var dediler ama ne aşısı diye sormayı unuttum 🤷🏻♀️
Deletedmom62626 Fatma69 asi takvimimize yazmadı ama arayacağını belirtti bekliurouz bir kaç güne arar oğlumda da yaptırmıştık 9. Ayda