Merhaba guzel anneler
kızım 5.5aylık elımde herobabyve hıpp prınclı kasık maması var,kasıkla yemıyor bu mamaları bıberonla hazırladıfımsa cok katı olsu ve gecmedı delıkten,sızler nasıl ayarlıyorsunuz ölçek bılgısını paylasabılır mısınız kızım suanda 150cc ıcıyor hanı onu nasıl yapmalıyum bılemedım