Aezgi bebekler soğuktan kolay kolay hasta olmaz merak etmeyin. Güzel giydirip çıkardıysanız bir şey olmamıştır. Ateşi falan yoksa merak etmeyin temiz hava çarpmıştır, hem daha çok küçük 20 saat uyuması bile normal. Siz 2 3 saatte 1 ya da o istedikçe emzirmeye devam edin 🌸