Eyllull Bebeğime rota aşısı yaptıralı 1 hafta oluyor cocuk ishal gibi yeşil kakası dr gördü normal dedi sizdede böyle bir durum oldu mu? Yada etkisi nasıldı siz ne yaşadınız?
Alinduru Eyllull 1 hafta uzun olmuş aslında. Biz de aşıdan sonra bu durumu yaşadık burada bir çocuk doktoru normal demişti ama değilmiş. Kızım alerjik ve alerjik bebeklere önerilmiyormuş bilmiyorduk. Alerji merkezine gittiğimizde doktorumuz kesinlikle önermiyorum dedi alerjisini çok fazla tetikledi.
Mrs_Ladybird Eyllull bizde yeni olduk o gün kaka yapmamıştı bizimki de ve huzursuz biraz diğer gün yaptı kakasını hafif huzursuzluk devam ediyor
1anne1mirac Lilayy 3-5 aylarda yapılıyor. İçeriğinde domuz metaryeli bulunuyormuş araştırın isterseniz biz ilk dozu vurunduk bilmiyorduk ama 2. Dozu vurunmayacağız
Htcalptekin Biz bebeğime alerji testi yaptık ama negatif çıktı doktor yine de süt ürünlerini azalt her zaman doğru olmayabiliyor testler dedi haftaya da rota aşısı yaptıracaktım bu durumda bebeğim alerjik oluyor mu yaptırmasam mı aşıyı 56 günlük şuanda
Alinduru Linamommg ben belirtileri takip etmiştim. Huzursuzluk, uykuya dalamama, şiddetli gaz sancısı, köpüklü, gürültülü, mukuslu, cıvık kakası vardı ve daha bir çok belirti.
Muhasebeciana Eyllull bizde aşidan sonra eve geldigimizde kizim kakasini puturlu ve civik yapmisti doktorumuza soyledik normal demisti ama 1 kez oldu baskada olmadi doktorunuza guveniyorsaniz sorun yoktur
Eyllull Muhasebeciana 1 haftadır öyle bizim. Şuan biraz rahatısz bebeğim ama normal dedi. Ben alerjiden şüphe ediyorum ama bilemedim ya yada bazı bebeklere iyi gelmiyormuş rota 🤷🏻♀️