Emirin_Annesi10 rutin olarak söylüyorlar takip başladımı retinasına falan bakıyorlar canım dediğim gibi ama önemli göz muayenesi kayma falan yoksa onun haricinde 1 ,3,5 tir yani göz numarasına bakılır vs muayenesi o zaman yapılır çok geçmiş olsun bende 1 yaşında götürmem gerektiğini bile bile 3.ayında götürmüştüm geç kaldım diye endişelenmeyin