Btl-89 kutgun bende burda durayım 2 ay 18 günlük mamadan sonra öyle oluyo acaba hasta mı ettim diye korkuyorum
dunyaninenguzelkokusu kutgun sizin ki aynı durum olabilir mi bilmiyorum ama bebeğim yaklaşık 2-3 aylıkken bizde de vardı hemşire evdeki nem azdır peteğin üstüne ıslak bez koy demişti
Alinduru kutgun doktor değerlendirmesi daha doğru olacaktır çünkü neye bağlı olduğunu söyler. Benim kızım alerjik mesela ilk zamanlar çok fazla vardı diyet yaptıktan sonra geçti alerjiye bağlı hırıltısı vardı. Her bebekte durum farklıdır.
birmelekannesi2 kutgun benim kızımda oyleydı canım otrı bebe alıp sureklı burnunu temizliyordum oyle rahatlıyor du, burnunu kontrol ettin mi hıc
Alinduru Btl-89 merhaba, bebeğiniz alerjik miydi sanki eski postlardan öyle hatırlıyorum sizi. Kızım alerjik ilk aylarda alerjiye bağlı hırıltısı vardı diyetten sonra düzeldi böyle bir durumunuz olabilir mi?
EsraVolkan kutgun oğlumda da vardı. İlk gittiğimiz çocuk doktoru normal deyip geçiştiryordu. Sonra vücudunda döküntüler çıkınca başka bir doktora gittik besin alerjisi varmış. Sütümden geçiyormuş. Diyet yapınca hırıltı mırıltı kalmadı.
shkkrc kutgun benim oğlumdada vardı doktorumuz 6 aya kadar normal dedi 7-8 aydan sonra geçti şimdi 1 yaşında çok nadir oluyor boğazi gıcıklanır gibi bi sorun olduğunu sanmıyorum ama aklınızda şüphe kalmasin bi doktora gidin yinede
kutgun Cevaplar içim teşekkür ederim burnu tıkanıyor evet deniz suyu ile temizliyorum sürekli. Mama ile besleniyor evet yüzünde hafif kabarma oldu ama yüne alerjisi var yün değmişti ondan diye düşünüyorum. Sürekli değil ara ara oluyor bu durum doktora danışıcam nemsizlikten de olabilir
Prensesim-nefes kutgun serum fizyoleji al canım eczaneden . Deniz suyu çok yaşadım bu durumu o damladan verdikçe geçti doktorlarda bunu öneriyor zaten başka bir hastalığı yoksa
Pelin87 kutgun burnunu aspire edin sürekli, ateş ya da başka bir hastalık belirtisi yoksa korkmayın, bebeklerde oluyor öyle şeyler
Pelin87 kutgun burnunu aspire edin sürekli, ateş ya da başka bir hastalık belirtisi yoksa korkmayın, bebeklerde oluyor öyle şeyler
mehtap92 kutgun sebebini anlamak gerekir alerji terleme üşüme vs. Ben hırıltı hissedince mustelanın balsamı var omdan sürüyorum hemencecik etki ediyor
Mervee35 kutgun hırıltı her bebekte oluyormuş. Önemli, olan hışırtı sesinin çıkmamasıymış.doktorum öyle dedi. O, dediğim, sese youtubedan bak istersen. Benimde bebeğimde vardı. 6 aylık oldu geçti şükür
Cilginmomy kutgun kızım bir yaşında hırıltısi var geçen doktor geniz akıntısı var burnu dolu ondan dedi aynen balgam varmış gibi hissediyorum bende sanki oksurse kuvvetli şekilde balgam çıkacak rahatlayacak gibi geliyor burna damla damlatiyorum eczaneden aldım bakalım geçer inşallah iki gündür kullanıyorum daha