esrasareee Arkadaşlar merhaba yaklaşık 5 aylık bir kız bebeğim var. 15 gündür gözünde kirpik var kaçmış çıkmıyo. Neler yapabilirim bileniniz varmı sormak istedim gördükçe ben rahatsız oluyorum ya.
Mert_efe esrasareee sütünü direk gözüne sağ gözünü sil çıkar oldı yumuşak tülbentle al bisey olmz zaten üstüne koy kaldır kendi yapışıyor
Mervenis esrasareee kizimin goz doktoru asla gozune bisey damlatma ve goz icine dokunma dedi ılıtılmıs suya kulak cubugunu batir bebisinin goz kapagina yukari asaga sekilde masaj yat cok hafif sekilde.. kendiliginden cikar dedi yani goz icine mudahale etmek sakincali dedi
brns21 Serum fizyolojik damlatin cikar bence olmadi yumusak tülbent tarzi bir seyi islatin hafifce almaya calisin ben oyle yapmistim