Kızım 3 ay 12 günlük bugün gazdan kıvranıyor, öok gazlı bi bebekti 2,5 aylıkken geçti demiştim bayadır da yoktu geçiyor dedim ama bugünn çocuk kıpkırmızı oluyor gaz çıkarıcam diye :( nolur günlük bişi deyin ayağı üşümüştür deyin :( geri gelmez dimi bu gaz vallaha bidaha kaldıramam 🙈