Arkadaşlar merhaba bebeğim 8 aylık emzik kullanmaya bi anda kabul etti bu zamana kadar denemediğim emzik kalmamıştı bir türlü aşmamıştı şuan dişleri çıkıyor altlar çıktı üstler çıkıyor ondan kabul ettiğini düşünüyorum sizce vermemeli miyim lütfen yardımcı olur musunuz