Defnemiraymoms Aslında hep klasik bilinen yöntemler ama her bebekte ise yaramayabiliyor. Ben her gece saat 8 buçuk gibi loş ortam oluşturdum, altını değiştirdim, uyku tulumunu giydirdim sessiz bir ortam oluşturarak besledim ve yatırdım. Çok direndi ama çok şükür düzeni oturttuk suan 6 aylık hala devam ediyor. Önemli olan sizin istikrarlı olmanız ama bebeğinizi üzmemeniz her defasında bıkmadan denemeniz lazım. Ve en önemlisi nereye giderseniz gidin o saati şaşmamanız ben anneme gitsem bile saati geldiğinde herkese iyi geceler diyip yatırıyorum. Umarım kolay geçer bir an önce alışır:)