Sevgili anneler kızm desteksiz oturamıyor ve basmıyor diye doktora gittik kas enzimleri düşük çıktı nörolojiye yönlendirdi. Emar çektirdik herşey yolunda çıktı ama reflekslerinin zayıf olmasından dolayı genetik için de tahlil vermemiz istendi ve bugün sma geni taşıdığı saptanmış aklım almıyor başka hiç bir sıkıntısı yok , hastalığın diğer belirtilerinin hiç biri yok üzüntüden harap oldum😭😭😭Tekrar emar çekilecek , tahliller yapılacak şuan yaşadığım şehirde nöroloji doktoru yok Perşembe günü gelecekmiş . Sadece bu belirtiler taşıyan çocuklar var mı . Biraz uzun oldu kusura bakmayın