3.400 TL ye Kızlar ıphone 7plus aldım
ağır cekimi asirı bulanık Herkeste oylemi
bırde herseye güzel ama ekranda yenı fark ettım nohut büyüklükte kararttı var ama tlfnda gözle görünür degıl resımlerde de çıkmıyor bırde 4saatte sarj oldu bu normal miya geri verme şansım var vereyim mi