EsZe Canım geç yatırmayı’da denedim dediğin gibi hatta aksine daha erken kalkıyor çok haklısın alışmışlar artık o saatte kalkmaya. Düzeninden bende memnunum çok şükür 🌺 Yok biz mamayı da kestik yatarken süt veriyorum 120 cc uyanmıyor daha da gece beslenme olayını çoktan bitirdim ben🌺😁