Zeynepslem evet evet bugün tamamen bunları yaşıyorum ebe demişti 1 veya 3 ay sonrada çıkabilir yan etkileri ebeyi aramaya fırsatım bile olmadı bugün eşim avuttu ben sütümü sağdım verdim birazda mecburen mama yaptım verdim 2 aylıkken çok yaşadım 3.ayından itibaren düzelmişti ama meme reddi olur diyede söyledi doktorumuz