İyi akşamlar. Oğlum 4 aylık ve yüzü sürekli kuru halde. Bu durum kızarıklığada yol açıyo tabi yanaklarında. Doktorumuz yüzünü düzenli nemlendirmemi istedi. Bepantolün vücut kremini kullanıyorum ama hiç memnun değilim su gibi sanki ve asla nemlendirmiyo saat başı sürmem gerekiyor. Var mı önerebileceğiniz memnun olduğunuz bi krem?