Toprak0835 21 aylık doğduğundan beri ağlayarak uyanır ama bağırma pek olmaz. Sakinleşmesi uzun sürüyosa gece terörü olabilir. Veya bu aylar korkular zirve yapıyomuş gün içinde irkilip fazla korkmasa bile rüyasında korkarmış. o yüzden bağırıyo olabilir.