Merhabalar Sevgili Anneler 😊
Bir hafta sonra kızım 2. Aylık olucak ve 3 tane aşı vurulacakmış. Daha çok küçük 3 tane çok fazla acaba kaldırabilecek mi ? Ateşi çıkar mı diye endişe ediyorum. Siz bunun için herhangi bişey yaptınız mı ? Yapan veya yapmayan var mı. ?