Durukusunannesii bitterikolata benim kızımda 48 doğdu 2 buçuk aylık 2 aylıkken 58 di persentil tablosundan anlamadıgım için buraya sordum normalmiş ozaman 😂
bitterikolata Durukusunannesii normal maşallah gayet güzel uzamış küçük doğanlar bu şekilde büyüyünce yakalıyor yaşıtlarını canım benim oğlum da ufaktı ayda beş beş olunca iki ayda normal bebek olmuştu garibim 😂
Durukusunannesii nursocum yok cnm kıyaslamıyorum arkadasımın bebeğide aynı ayda onunkisi 52 cm acaba benmkismi uzun diye merak ettim 😊