MiniKaya Kızlar bu ürünü kullanan varmı oğlumun cildi çok kuruydu o yüzden aldm fakat banyo sonrası yüz bölgesi kıpkırmızı oldu mustelanın yağını kullanıyorm memnunum ama bu ürün biraz üzdü 🤦🏻♀️
gulrecelim_55 Evet nemlendirici olarak sağlık ocağı önerdi kullanıyorum sivilce gibi izleri geçiriyor ama düzenli kullanmak gerek ben bazen sürmediğim de yine görüyorum