ikizlermom sağol canım🤍humana, hipp in çaylarını denedim. Bestlak damla kullandım. Onun dışında süt yapan bütüüün gıdaları denedim. En son çocuk doktorumuz bi ilaç önerdi, o çok etkili, bu da süt yapmıyorsa sütün yoktur dedi ve o bile etki etmedi. Demek ki artık bitti sü ne diyim ki😔 ben de senin gibi düşünüyorum. 20-30 cc bile içse benim sütüm en azından. Şifadır🧡