AsiLiya evet canım maddi olarak çok iyi durumda değiliz önceleri aptamil alıyorduk fakat haftada bir aldığımızdan bebevita alıyorum artık ama kilo alımları iyi çok şükür her ay kontrollerimizi yapıyoruz yavaş yavaş kendi ayındaki bebeklerle eş değer duruma geliyorlar prematüre doğmuşlardı 2 kg biri diğeri 1800 😓